یاقوش

جای خوبی است برای سردادن

یاقوش

جای خوبی است برای سردادن

امیدوارم حال خوبی باشد اینجا بودن

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۶/۰۶
    ...
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

مریم

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ق.ظ

من باتو ومریم هایت سیراب بودم  من با ساز تو می رقصیدم و در سخت ترین نقطه ی زمان به لمس تو می اندیشیدم...

منوعاطفه ام بردگی نگاهت را میکردیم وبه وعدگاهمان فتح باغ گیلاس پرواز میکردیم...

من ازجنون چیدنت مشت پرم راپاشیدم واما تو!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاهای کهنه عشقت در مرداب فرو رفته وبه گمانت فانوس بدست به سمت بهشت قدم برمیداری ...

ودر این تیرگی محض شیهه ی اسبی تورا میترساند ودر این ترس هجوم اندوه بار مریمی فلبت را تسخیر میکند...یک مجنون نمای بی قلب

توروحم رابه عمیق ترین چاله ی قرن سوق دادی وعجیب است که هنوز میخندی...

این خنده ی تو تاوان ابلهانه ترین تشویش عمرم همان حماقت کودکانه ی من است ...

شرم ومردانگی قدیم رسم خوبی بود....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۸
صدر

نظرات  (۴)

۱۸ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۰۳ سیّد محمّد جعاوله
صبح بخیر
تلخ بود
صبح را شاد شروع کنید
حس خوبی بم نداد
و ادبی بود
متشکرم.
پاسخ:
سپاس ازاینکه خوندید

ادبی که خوبه ...

حرفتون قبول دارم واسه اول صبح خوب نبود

ابلهانه... اشتباه زدم

ممنون ازنظرتون
دقیقا متوجه نشدم منظور کی بود ولی معلوم بود با دلخوری نوشته شده

http://jorda.ir
پاسخ:
مرسی که خوندید...

من این نوشته رو به خواسته یکی از دوستانم نوشتم ودلگیر بودن ازیک شخص

واین دلگیری رو اینجوری توصیف کردم
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۶ احسان صادقی یزدان آباد
سلام
متن خوبی بود هرچندتلخ اما خوب
اینم که دوستان میگن صبح رو شاد شروع کنید و لحن بیانشون شکلی هست که به دلشون ننشسته.
نمیدونن دلی که ازیکجاواقعا گرفته باشه شب و روز براش یک رنگه.
صبح هم که بیداربشه اول هجوم خاطرات و افکار و داره بعد شروع یک روز جدید.
به هرحال من یک نفر که خوشم اومد و آرزوی موفقیت و پیروزی براتون دارم.
سربلند باشید.
پاسخ:
یک دنیاسپاس جناب

خوشحالم که خوشتون اومده

بعضی ها دوست دارن روزشون رو با سر زندگی شروع کنند ونطرشون قابل احترام

واینکه آدم بیدار میشه ازسر جاش بلند نشده همه جور فکر به جانش سرازیر میشه ومن خیلی از روزها این حالت رو دارم

نبض خیلی خوب بود

روزی زیبا درسایه آقا امام زمان داشته باشید
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۷ حامد عبدالهی
بعضی آدما اینجورین
عاشق میکنن، و اصلا به مسئولیت خودشون فکر نمیکنن
عشق رو به بازی میگیرن و در نهایت وقتی میبینن از پس موندن به پای یه نفر بر نمیان، عشق رو به فجیع ترین حالت به گند میکشن!
و در نهایت طوری میرن و بهت میخندن که انگار چیزی نشده...
و پس از مدتی در به در دنبال عشق میگردن ....
جزای عادلانه ای که باید تحمل کنن، اینه که تا ابد فکر رسیدن به عشق واقعی رو از سرشون بیرون کنن. عشق لیاقت میخواد
پاسخ:
اره متاسفانه هستند چنین آدمایی.... من این رو به خواسته ی یکی از دوستام براش نوشتم

ممنون از نگاهتون...

احسنت رو خوب گفتید به دل نشست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی