یاقوش

جای خوبی است برای سردادن

یاقوش

جای خوبی است برای سردادن

امیدوارم حال خوبی باشد اینجا بودن

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۶/۰۶
    ...
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

دلم

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۱ ب.ظ

دلم جاده میخواهد ۰۰۰۰دلم یک بغل حال خوب میخواهد۰۰۰۰دلم یک هوای برهنه میخواهد

طعمی از سیگار۰۰۰چشمکی از شیدا۰۰۰

شب هم میداند جای عطر من خالیست ولی تو۰۰۰۰۰


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۶
صدر

نظرات  (۹)

۱۸ آبان ۹۵ ، ۲۰:۲۰ حامد عبدالهی
و دل من هم ...
یک آغوش میخواهد به وسعت بازوان خدا
یک سنگ صبور برای شنیدن نجوا
یک دست برای اجابت دعا
یک سبد ربنا
...
پاسخ:
سپاس دوست عزیز

۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۲:۳۵ مجله ویترینو
دلم تو را می خواهد دوست عزیز
۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۷ رادیو عاشقی
👍👍👍👏👏😍
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۰:۴۳ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
عالی:)
منم دلم.....

تو در من به خواب رفته ای.

دیگر با صدای بلند نمی خندم.

با صدای بلند حرف نمی زنم.

دیگر گوش نمی دهم به صدای باد، دریا، پرنده، پاواروتی.

پاورچین پاورچین می آیم

و می روم.

بی سر و صدا زندگی می کنم؛

تو در من به خواب رفته ای.

(رسول یونان)

پاسخ:
مرسی عزیزم یک دنیا سپاس
۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۹:۴۶ پرستوی مهاجر
سلام
خوبین؟
بله واقعا
چ بگه آدم
پاسخ:
سلام ممنون دوست بزرگوار شما خوبید؟ روزگار خوشی براتون ارزومندم
۰۱ آذر ۹۵ ، ۲۰:۳۳ پرستوی مهاجر
هیچ جا
میخام با قدرتی مضاعف بیایم

پاسخ:
خوب خداروشکر 

زیبا بود:)
پاسخ:
سپاس
دلم مقداری اکسیزن میخاهد:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی