یاقوش

جای خوبی است برای سردادن

یاقوش

جای خوبی است برای سردادن

امیدوارم حال خوبی باشد اینجا بودن

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۶/۰۶
    ...
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

...

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ق.ظ

چرکی چهره ام را میخورد وقلبم را با اندیشه هایش خفه میکند.... تا اینکه از تبار شیطان بشوم


چه خون داغی وچه غلظت با لایی قلابش به هر نفس پاکی گیر میکند... اری از تبار شیطان میشوم


و روزهاست که در لجن راه میروم وتنم بو گرفته است


ودر این بلاد آب حرام است ولی چشم و دلم تشنه است ودلتنگ روزهای بندگیم...


آبی از چشمانم ریخت که انسانها اشک میخواننش  تسخیر شدگان زهر ....


این زهر چکید وصدای گوش خراش نوزادهای ابلیس از انگشتانم جانم را درید ومن بیشتر گریستم ...


ازترسم اسمان را سرمه ی چشمانم کردم ودستهای چرکم را به درگاهش دراز کردم 


چنان فریاد کشیدم که اجنه های خواب در اعماق زمین همدلش سوخت ومیان من وخدا پر شد از نرگس....


 ای صاحب نرگس دستم نمیرسد وهنوز پاهایم زنجیر شده به اتش هایی است که در این لجن زبانه میکشند


یاریم کن..............................

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶
صدر

نظرات  (۸)

خیلی قشنگ بود

:(:

پاسخ:
سلام عزیزم ممنون
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۷ حامد عبدالهی
سلام
ممنونم. شما خوب هستین؟
بله عشق واقعی اونه. و من همین تصمیم رو برای آیندم گرفتم. سخته ولی فقط خدا از پاداش این صبر و امید بی نهایت خبر خواهد داشت....
و مطمئنم این امید روزی چاره ساز خواهد بود

و

بله همچین کسی هست. کسی مثل خودم!
و بله اینم قبول دارم که وقتی تمام دنیات بشه یه نفر و نباشه؛ هیچی نداری....
امیدوارم این رسم دل شکستن از بین بره...
پاسخ:
یک دنیا سپاس
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۴۸ سید مهدی عاشق علی
سلام
فیلم ترسناکه؟؟؟
یاد رزیدنت اویل اوفتادیم خخخ:)
پاسخ:
سلام تورو خدا چی جوری دلتون میاد

ممنون که سر زدید
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۸ رادیو عاشقی
درود بر شما
پاسخ:
ممنون عزیزم
بسیار عالی بود 
وصف های عالی از حس های غریب
درود بر شما 
پاسخ:
ممنونم سپاس ... اره برای خودم من هرچی بذارم از نوشته های خودمه
خیلی عالی...
پاسخ:
ممنونم عزیزم
مثل همیشه: تصویر سازی رویایی، انتقال احساس بسیار قوی...
+تجربه هایی از همین جنس

پاسخ:
ممنونم دوست خوبم
عالی
+  +
پاسخ:
سپاس دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی