یاقوش

جای خوبی است برای سردادن

یاقوش

جای خوبی است برای سردادن

امیدوارم حال خوبی باشد اینجا بودن

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۶/۰۶
    ...
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

گله

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ

من از پارس سگهای کوچه ی خلوت گله دارم


از بزرگانی که یدک کش نام بزرگند گله دارم


از خنده ی پوسیده ی داراها گله دارم


از امثال هیچ کس که این بار هیچ نخواند گله دارم


از فقرا که نان در سفره اشان نیست و کودکان قدونیم قدشان در گوشه کنار حلبی خانه زانو بغل دارن گله دارم


ما در خاکمان بی صدا بی خون در جنگیم زنده باد جنگی که با صدا آدم میکشد



موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
صدر

نظرات  (۱۰)

من نیز گله دارم...
پاسخ:
الهییییییییییییییییییییی
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۳۳ سیّد محمّد جعاوله
آخرش باصدا ؟

به دلم نشست متشکرم.
پاسخ:
اره باصدا...

خواهش میکنم سپاس
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۴۲ رادیو عاشقی
من درک درستى از جنگ بى صدا تو خاکمون ندارم
اصلا تو هپروت سیر میکنم خودم هم از این مسأله غیر واقعى عشق خسته شدم
متشکرم عالى بود
پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز وممنون که سرزدید
زنده باد جنگی که با صدا آدم می کشد...
درود بر شما. چرا اینقدر قلم تان نازنین است؟!
؛)
پاسخ:
سپاس دوست عزیزم ... یک دنیا ممنون شما محبت داری
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۵۶ حامد عبدالهی
در درون هر انسان جنگی است
که یک سرباز، یک فرمانده و یک شهید دارد
برد و باختی نیست
اگر ببرد، باخته است...
پاسخ:
خیلی زیبا گفتید
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۱۸ مm نصراصفهانی
سلام
بنظرتان دختران چادری بیشتر خواستگار ندارن؟
پاسخ:
سلام جناب وقت بخیر

چی بگم والله من خودم چادری تیرم ولی وقتی از چادری ها و خوبیهاشون بگیم احساس دین به مانتویی ها میکنم وتصور میکنم این نوع نظرها وصحبت کردنها دید منفی رو به مانتویی ها میده واین حالت باعث دفع اونهاست... بنظرم باید حرفی زد که مانتوی ها جذب بشن

شایدم اره بیشترن ... من به نظرتون احترام میذارم و ارزوی توفیقات روز افزون رو براتون از خداوند خواستارم
کعبه همینجاست
ما از تک تکه مسئولانه این سرزمین گله داریم ...
پاسخ:
اره واقعا
چقدر قشنگ نوشتید 
نوشته هاتون عالین بدون اغراق دوست عزیزم
پاسخ:
فدات شم مرسی عزیزم
۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۱۲ سید مهدی عاشق علی
سلام
خدا همه رو ختم به خیر بگرداند
موفق باشید
پاسخ:
ان شاالله ممنون جناب
من نیز گله دارم گله دارم
از دلسوزی لکسوزی گله دارم
از خار در چشم گله دارم
از بغض تو سینه گله دارم
از نفرت و کینه گله دارم
و نیز از خودم گله دارم که چرا گله دارم
پاسخ:
گله است دیگه کاریش نمیشه کرد دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی