یاقوش

جای خوبی است برای سردادن

یاقوش

جای خوبی است برای سردادن

امیدوارم حال خوبی باشد اینجا بودن

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۶/۰۶
    ...
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

کاش این مرد

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ق.ظ
کاش بداند یادش حتی زیر زبانمم هست وهرآنچه در دهانم میگذارم طعم او میدهد

کاش بداند در کلیسای عمرم مثل یک قدیس میپرستمش

کاش بداندمثل یک شکوفه که منتظر رسیدن گیلاس است انتظار لمس پیراهنش را دارم

کاش بداند خرجین دلم پراز چشمک هایی است که در خیالم به جانش ریختم

کاش بداند تمام شبم تسخیر یک مشت حال خوب اوست

کاش بداندراضی به گذراندن این نفس خام بایک شبح در یک ویرانه ام فقط باورکند...........

کاش این مرد مردانه بداند یا این حس نیاز خوراک  کرکس هایی شود که نیازی جز خوردن ندارند

جان تمام ریحانهادریابم.................


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۲
صدر

نظرات  (۳)

۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۱ حامد عبدالهی
ممنونم از شما
پا پس نکشیدن رو از روز اول قول و قرارم بود
میدونستم عشق محترمه و نباید ازش دست کشید
خاصه عشقی که باعث شده باشه به خدا هزار برابر نزدیکتر بشی
خواهش میکنم. باز هم منو ببخشید
امیدوارم من هم از آدما ناامید نشم...
سپاس بخاطر حرفاتون
پاسخ:
خواهش میکنم جناب

خدا هیچ وقت بنده هاش رو فراموش نمیکنه

ولی خیلی درد بزرگی کسی رو باجان ودل بخوای ولی اون ....................

من با تک تک سلولام این حس میفهمم وتا ابد این درد به دوش خواهم کشید 

یاحق
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۴ احسان صادقی یزدان آباد
سلام وقت بخیر
این متن خیلی عالی و قشنگ بود
حرف دل خیلی هاس...

پاسخ:
سلام خوبید / کمرنگ شدید

خواهش میکنم مرسی از نظرتون و خوشالم از اینکه خوشتون اومده

اره حرف دل خیلیاست
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۶ رادیو عاشقی
خیلى زیبا نوشتین
موفق باشید
پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی